Advertisment
Advertisment
ٹیکنالوجی دیاں خٻراں

ان 13 غیر فعال آمدنی والے ایپس کے ساتھ اپنا وقت ضائع کیے بغیر اضافی رقم کمائیں۔

Advertisment
Advertiesment

ان 13 غیر فعال آمدنی والے ایپس کے ساتھ اپنا وقت ضائع کیے بغیر اضافی رقم کمائیں۔

اگر آپ دولت بنانا چاہتے ہیں، تو آپ کو سوتے وقت پیسہ کمانا ہوگا۔ ایسا کرنے کا واحد طریقہ؟ غیر فعال آمدنی پیدا کریں۔

افسوس کی بات یہ ہے کہ غیر فعال آمدنی بہت زیادہ لگ سکتی ہے، کیونکہ اس میں اکثر بہت زیادہ محنت یا رقم کی ضرورت ہوتی ہے۔ اچھی خبر یہ ہے کہ جب آپ غیر فعال آمدنی والے ایپس کی مدد سے کام نہیں کررہے ہیں تو آپ اضافی آمدنی پیدا کرسکتے ہیں۔

ان لوگوں کے لیے جو اپنا سارا وقت سائڈ ہسٹلز پر صرف کیے بغیر اضافی پیسہ کمانا چاہتے ہیں، یہاں 25 غیر فعال آمدنی والے ایپس ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے ہیں۔

Best Passive Income Apps to Make Money

 

آپ کیش بیک حاصل کرنے، وفاداری کے انعامات وصول کرنے، اخراجات پر رقم بچانے یا گیم کھیلنے کے لیے Fundrise استعمال نہیں کر سکتے۔ بلکہ، Fundrise ایک کراؤڈ فنڈنگ ​​پلیٹ فارم ہے جسے آپ رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

Fundrise کے ساتھ، آپ رئیل اسٹیٹ انویسٹمنٹ پورٹ فولیوز کے ساتھ دولت بنا سکتے ہیں جنہیں احتیاط سے منتخب کیا جاتا ہے اور فعال طور پر منظم کیا جاتا ہے۔ یہ آپ کو مالی طور پر خود مختار ہونے میں مدد کرنے کے لیے بہترین ایپس میں سے ایک ہے۔

Fundrise آپ کو پوری جائیداد کی ملکیت کے بغیر رئیل اسٹیٹ کے بڑے منصوبوں میں سرمایہ کاری کرنے دیتا ہے۔ اگر آپ اپنے پورٹ فولیو کو متنوع بنانا چاہتے ہیں اور آپ کی ساری رقم ایک سرمایہ کاری میں نہیں ہے، تو آپ کئی پروجیکٹس میں تھوڑی سی سرمایہ کاری کر سکتے ہیں۔

آپ کے پورے پورٹ فولیو میں، Fundrise آپ کو ہر اس پروجیکٹ کی پیش رفت کے بارے میں اپ ڈیٹ کرتا رہتا ہے جس میں آپ سرمایہ کاری کرتے ہیں۔

آئی فون ایپ ڈیسک ٹاپ پلیٹ فارم پر دستیاب تمام خصوصیات پیش کرتی ہے، جو سرمایہ کاری کے پلیٹ فارم کو استعمال میں آسان بناتی ہے۔ اس رسائی کے نتیجے کے طور پر، آپ کہیں بھی کہیں سے بھی اپنی رئیل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری پر نظر رکھ سکتے ہیں۔

کچھ رئیل اسٹیٹ کراؤڈ فنڈنگ ​​ایپس میں سرمایہ کاری کرنے کے لیے ایک تسلیم شدہ سرمایہ کار ہونا ضروری ہے۔ تاہم، Fundrise کچھ ایسی مصنوعات پیش کرتا ہے جو غیر تسلیم شدہ سرمایہ کاروں کے لیے دستیاب ہیں۔

بطور فنڈریز صارف، آپ اپنی رئیل اسٹیٹ کی سرمایہ کاری سے منافع حاصل کر سکتے ہیں۔ اور، آپ کم از کم $10 سے شروع کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کو رقم کی ضرورت نہیں ہے اور آپ پلیٹ فارم پر فنڈز چھوڑنا چاہتے ہیں تو کمپنی “ڈیویڈنڈ ری انویسٹمنٹ پروگرام” پیش کرتی ہے۔

2. HappyNest

Fundrise کے متبادل کے طور پر، HappyNest رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری بھی پیش کرتا ہے۔ HappyNest REITs کے ساتھ کمرشل رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کرنے پر صرف $10 لاگت آتی ہے، لہذا آپ کو ڈاؤن ادائیگی کے لیے بچت کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

اس غیر فعال آمدنی والے ایپ کی منفرد خصوصیت یہ ہے کہ یہ آپ کو بغیر کسی کوشش کے اپنے پیسے کو غیر فعال طریقے سے لگانے کی اجازت دیتی ہے۔ اگر آپ ڈیبٹ یا کریڈٹ کارڈ سے لنک کرتے ہیں تو آپ کا HappyNest اکاؤنٹ ہر خریداری کو قریب ترین ڈالر تک لے جائے گا۔ مثال کے طور پر، ایپ $4.25 کی خریداری کو $5 تک لے جائے گی اور اضافی حصص خریدنے کے لیے $0.75 کو الگ کر دے گی۔

3. Public.com

عوام کے ساتھ، آپ کمیشن کے بغیر تجارت کر سکتے ہیں۔ دیگر مائیکرو انویسٹنگ ایپس کے برعکس، پبلک آپ کو ایپ کے اندر سوچنے والے لیڈروں سے رابطہ کرنے دیتی ہے تاکہ آپ سرمایہ کاری کے بارے میں جان سکیں۔

تھیمڈ اسٹاک بنڈلز اور فریکشنل شیئرز کے ساتھ، معروف کمپنیوں میں سرمایہ کاری ممکن ہے۔ اور، آپ کو شروع کرنے کے لیے کم از کم اکاؤنٹ کی ضرورت نہیں ہے۔

عوام آپ کو ہفتہ وار، دو ہفتہ وار، یا ماہانہ سرمایہ کاری کرنے یا وقتاً فوقتاً یکمشت رقم خریدنے دیتی ہے۔ ایسی اثاثہ جات کی کلاسیں بھی ہیں جن میں آپ سرمایہ کاری کر سکتے ہیں:

  • Stocks
  • ETFs
  • Crypto
  • Contemporary art
  • Music royalties
  • Luxury goods

4. Acorns

یقین نہیں ہے کہ سرمایہ کاری کہاں سے شروع کی جائے؟

Acorns کا استعمال کرتے ہوئے، آپ پیشہ ورانہ مالیاتی ماہرین سے یہ فیصلہ کر کے غیر فعال آمدنی حاصل کر سکتے ہیں کہ آپ کے پیسے آپ کے لیے کہاں لگائے جائیں۔

ایک خطرے کی سطح کے بجائے، آپ پانچ مختلف میں سے انتخاب کر سکتے ہیں۔ عام طور پر، نوجوان سرمایہ کار جو بہت زیادہ قرض میں نہیں ہیں انہیں سرمایہ کاری کے جارحانہ انداز پر غور کرنا چاہیے۔

اگر آپ ایک ایسی موبائل ایپ تلاش کر رہے ہیں جو آپ کے لیے تقریباً تمام سرمایہ کاری کرتی ہے، تو یہ ایک قابل عمل آپشن ہے۔

اضافی تبدیلی کا اختیار اس ایپ کا میرا پسندیدہ حصہ ہے۔

اگر آپ اسے لنک کرتے ہیں تو آپ کا Acorns اکاؤنٹ آپ کے کریڈٹ کارڈ سے کی گئی کسی بھی خریداری کو خود بخود جمع کر دے گا۔

آپ کے اکاؤنٹ میں، آپ کو اصل خریداری کی قیمت اور آپ کے کارڈ کے ساتھ خرچ کی گئی رقم کے درمیان فرق ملے گا۔

اور، ماہرین کے ذریعہ جانچے گئے فنڈز میں سرمایہ کاری کرنے پر آپ کو ماہانہ صرف $3 لاگت آتی ہے۔

M1 Finance کا مقصد آپ کو اپنا سرمایہ کاری پورٹ فولیو بنانے میں مدد کر کے اپنی بچتوں سے غیر فعال آمدنی پیدا کرنے میں مدد کرنا ہے۔ یہ پروگرام آپ کو خودکار سرمایہ کاری کے ٹولز کے ذریعے غیر فعال آمدنی پیدا کرنے کے بہترین طریقے تلاش کرنے کے قابل بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ تخمینے کو عمل سے باہر نکالتے ہوئے، ماہرین کے تیار کردہ پورٹ فولیوز کی بنیاد پر اسٹاک کا انتخاب کر سکیں گے۔

مخصوص کمپنیوں میں سرمایہ کاری کے علاوہ، M1 Finance اسٹاکس اور ETFs میں جزوی حصص بھی پیش کرتا ہے۔ اس کی غیر فعال آمدنی کی سرمایہ کاری ایپ کے ذریعے، آپ اپنے اکاؤنٹ کی معلومات تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں اور ایک پلیٹ فارم کے تحت اپنی سرمایہ کاری کا انتظام کر سکتے ہیں۔

کمیشن سے پاک سرمایہ کاری کے ساتھ ساتھ، M1 Finance $100 سے شروع ہونے والی چھوٹی سرمایہ کاری کی پیشکش کرتا ہے۔

6. Groundfloor

گراؤنڈ فلور ایک غیر فعال آمدنی کا پلیٹ فارم ہے جو بچت اور سرمایہ کاری کو یکجا کرتا ہے، جسے وہ چالاکی سے “بچت” کہتے ہیں۔ سرمایہ کاروں کو 10% کی سالانہ واپسی کا وعدہ کیا جاتا ہے، جو آپ ان دنوں اکثر نہیں دیکھتے ہیں۔ خودکار سرمایہ کاری کے ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے، آپ رئیل اسٹیٹ پروجیکٹس کو فنڈ دے سکتے ہیں جو تزئین و آرائش کے قرضوں کے ذریعے آپ کی توقعات کے مطابق ہوں۔

گراؤنڈ فلور کے سیڑھیوں کے بچت اکاؤنٹ کے ساتھ، آپ کم از کم سرمایہ کاری کی ضرورت کے بغیر 4% سود حاصل کرتے ہیں۔ رئیل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کرنے والی بہت سی دوسری ایپس آپ کے پیسے کو طویل عرصے تک مقفل رکھتی ہیں۔ دوسری طرف، گراؤنڈ فلور آپ کو ہر 4 سے 12 ماہ بعد واپسی دکھاتا ہے۔

7. Robinhood

اگر آپ سرمایہ کاری کے بارے میں سوچ رہے ہیں، تو رابن ہڈ پر ایک نظر ڈالیں۔ کمیشن فری ٹریڈنگ اسٹاکس، ETFs، آپشنز، اور یہاں تک کہ کریپٹو کرنسی پر بھی دستیاب ہے۔ اس کے علاوہ، جب آپ سائن اپ کرتے ہیں تو Robinhood اکثر مفت اسٹاک دیتا ہے۔

اپنے کچھ حریفوں کے مقابلے میں، Robinhood کے پاس تمام تجزیاتی اور تحقیقی ٹولز نہیں ہیں۔ تاہم، آپ کو ایک اور پلیٹ فارم تلاش کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑے گا جو تجارت کو رابن ہڈ کی طرح آسان بناتا ہے۔ اور، اگر آپ جزوی حصص کی تجارت کرتے ہیں، تو آپ کے پسندیدہ اسٹاک کی قیمت اس کی مقبولیت کے لحاظ سے نہیں ہوگی، اور کوئی کم از کم ضرورت نہیں ہے۔

آپ سے بنیادی اکاؤنٹ کے لیے کچھ نہیں لیا جائے گا، اور کوئی کم از کم بیلنس کی ضرورت نہیں ہے۔ ماہر کی سفارشات کی بنیاد پر اپنا پورٹ فولیو بنا کر غیر فعال آمدنی پیدا کی جا سکتی ہے۔ Robinhood Gold، اس کے پریمیم پلیٹ فارم کے ساتھ، آپ اپنی رقم پر 3.75% بھی کما سکتے ہیں۔

8. Mainvest

امریکہ کے وسط میں ایک چھوٹے سے قصبے کی تصویر بنانے کے لیے ایک لمحہ نکالیں۔ سڑکوں پر عجیب و غریب دکانیں اور ڈنر موجود ہیں، جو مقامی لوگوں اور سیاحوں دونوں کو پورا کرتے ہیں۔

جب آپ اس مرکزی سڑک پر چلتے ہیں تو ہوا میں برادری کا احساس ہوتا ہے۔ لوگوں کے لیے ایک دوسرے کے کاروبار کو سپورٹ کرنا اور ایک دوسرے کی مدد کرنا عام بات ہے۔ یہ ایک بڑے خاندان میں ہونے کی طرح ہے۔

اس قصبے میں ہر دکان کے مالک نے اپنا مخصوص کاروبار بنایا ہے جو کہ مجموعی طور پر کمیونٹی کے لیے خوشی اور معاشی استحکام لاتا ہے۔ کیا ہوگا اگر آپ ایسی کمیونٹی کو سپورٹ کرنے اور اسے بڑھتے ہوئے دیکھتے ہیں؟

Mainvest کے ساتھ، چھوٹے کاروباروں کے لیے ایک کراؤڈ فنڈنگ ​​سروس، اب آپ ایسا کر سکتے ہیں۔

غیر فعال آمدنی کا پورٹ فولیو بنانے کے لیے، آپ کی کمیونٹی اور ملک بھر میں مین انوسٹ چھوٹے کاروباری مواقع کی جانچ پڑتال کرتا ہے۔

ریونیو شیئرنگ نوٹوں کے ذریعے، جو کہ سرمایہ کاروں کے ساتھ ریونیو بانٹنے کے لیے مالی معاہدوں کے طور پر کام کرتے ہیں جب تک کہ کوئی خاص واپسی نہ ہو جائے، یہ کاروبار ہر سال 10-25% کے درمیان منافع پیش کرتے ہیں۔ روایتی قرضوں کے برعکس، یہ ادائیگیاں سود کی جگہ لے لیتی ہیں۔

9. Yieldstreet

Yieldstreet ریئل اسٹیٹ میں سرمایہ کاری کرنے والی بہترین ایپس میں سے ایک ہے، اس لیے مجھے اسے غیر فعال آمدنی والے ایپس کی فہرست میں شامل کرنا پڑا۔ آپ متبادل اثاثوں کی ایک وسیع رینج سے غیر فعال آمدنی حاصل کر سکتے ہیں۔ اس میں کمرشل پراپرٹی سے لے کر آرٹ تک سب کچھ شامل ہے۔

Yieldstreet پر آپ جس چیز میں سرمایہ کاری کر سکتے ہیں اس کا انحصار اس بات پر ہے کہ آپ کتنا خطرہ مول لینے کو تیار ہیں۔ لیکن، اگر آپ اسے تبدیل کر سکتے ہیں تو انتہائی دولت مند سرمایہ کاری کا آپشن موجود ہے۔ نیز، آپ کے پورٹ فولیو کی کارکردگی کو ایپ میں باقاعدگی سے اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے۔

زیادہ تر CDs کے مقابلے میں، Yieldstreet منی مارکیٹ ریٹ کی قومی اوسط سے 40X زیادہ شرحیں پیش کرتا ہے۔ متعدد بار سرمایہ کاری کرنے سے آپ کو میچورٹیز کو رول کر کے ایک بہترین سرمایہ کاری کی حکمت عملی بنانے کی بھی اجازت ملتی ہے۔ تو ہاں. روایتی بینکنگ کے مقابلے میں، یہ بہت بہتر متبادل پیش کرتا ہے۔

10. High Yield Savings Account

جیسا کہ آپ کو معلوم نہیں ہوگا، ایک اعلی پیداوار والا بچت اکاؤنٹ محض وفاقی طور پر بیمہ شدہ بچت اکاؤنٹ ہے۔ ان کی زیادہ شرح سود کی وجہ سے، یہ اکاؤنٹس پرکشش ہیں۔ ان اکاؤنٹس کے لیے ایک عام APY 0.40% اور 0.50% کے درمیان ہے۔ اگر آپ سوچ رہے تھے تو، قومی بچت کی شرح 0.06% APY ہے۔

اتنا دلچسپ نہ ہونے کے باوجود، زیادہ پیداوار والے بچت اکاؤنٹس ٹھوس واپسی پیش کرتے ہیں۔ ایک اضافی فائدے کے طور پر، آپ کا بیلنس خود بخود بڑھ جائے گا بغیر آپ کو کسی اضافی کوشش کے۔ مزید برآں، آپ Chime، Marcus، Alliant، Discover، یا Varo کے ساتھ آن لائن اکاؤنٹ کھول سکتے ہیں۔ اور، یہ ایک انتہائی کم خطرے والی سرمایہ کاری ہے۔

فرض کریں کہ آپ 0.50% APY کے ساتھ بچت کھاتہ کھول سکتے ہیں۔ آپ کے اکاؤنٹ میں $10,000 کے ساتھ، آپ ہر سال صرف $50 سے زیادہ کمائیں گے۔ یہ آپ کو ارب پتی نہیں بنائے گا۔ لیکن یہ 0.05% اکاؤنٹ کے ساتھ پانچ روپے سے بہتر ہے۔

 

11. Certificate of Deposit

اپنی بچت سے غیر فعال آمدنی حاصل کرنے کا دوسرا طریقہ ڈپازٹ ایپس کے سرٹیفکیٹ کے ذریعے ہے۔

سی ڈیز آپ کو ایک متعین مدت کے لیے رقم مختص کرنے کی اجازت دیتی ہیں، جسے “ٹرم” کہا جاتا ہے۔ چند مہینوں سے لے کر ایک دہائی تک مختلف شرائط دستیاب ہیں۔ ایک طویل مدتی عام طور پر اعلی شرح سود کا نتیجہ ہوتا ہے۔

جلد واپسی کے جرمانے سے بچنے کے لیے، جب آپ کو فوری طور پر رقم کی ضرورت نہ ہو تو آپ کو سی ڈی کا استعمال کرنا چاہیے۔

آپ زیادہ تر بینکنگ ایپس، جیسے فیڈیلیٹی کے ذریعے سی ڈی خرید سکتے ہیں۔

12. Swagbucks

سروے کے لیے پوائنٹس حاصل کرنے کے علاوہ، آپ آن لائن خریداری، ویڈیو گیمز کھیلنے، اور Swagbucks کے ساتھ ویب پر تلاش کرنے کے لیے بھی پوائنٹس حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کافی پوائنٹس حاصل کرتے ہیں، تو آپ Amazon گفٹ کارڈز یا PayPal کیش بیک حاصل کر سکتے ہیں۔

نظریہ میں، ادا شدہ سروے سائٹس کو غیر فعال آمدنی کے طور پر شمار نہیں کیا جاتا ہے۔ لیکن آپ وہ کام کرتے ہوئے پیسہ کما رہے ہیں جو آپ پہلے ہی کر رہے ہیں، جیسے سرفنگ یا گیم کھیلنا۔

13. Nielsen Computer And Mobile Panel

یہ ایک انتہائی آسان غیر فعال آمدنی کا خیال ہے۔ Nielsen Computer And Mobile Panel ایپ انسٹال کریں اور اپنے فون یا کمپیوٹر کو معمول کے مطابق استعمال کرتے رہیں۔ یہ اتنا آسان ہے۔ بس ایسا کرنے سے آپ کو سالانہ $50 اضافی مل سکتے ہیں۔

سودا میٹھا کرنے کے لیے؟ اگر آپ ریاستہائے متحدہ میں رہتے ہیں، تو آپ سویپ اسٹیکس ڈرائنگ میں داخل ہونے کے اہل ہوں گے۔ اگر آپ ان سویپ اسٹیکس کے لیے منتخب ہو جاتے ہیں، تو آپ کو اضافی رقم ملے گی۔ تقریباً 400 فاتحین کمپنی سے ہر ماہ $10,000 وصول کرتے ہیں۔

 

 

Advertisment
Advertisment

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

مہربانی فرما تے اپنڑیں بروزر توں ایڈبلاک سیٹنگ توں ویب سائٹ ھٹاو تاکہ ویب سائٹ تساں تک مکمل پھج سکے