واٹس ایپ پراکسی سرورز، تازہ ترین ورژن، نیا اپ ڈیٹ

1
79

واٹس ایپ پراکسی سرورز، تازہ ترین ورژن، نیا اپ ڈیٹ

ابھی ابھی واٹس ایپ کی جانب سے کیے گئے اعلان میں کہا گیا ہے کہ واٹس ایپ صارفین کے لیے پراکسی سرورز لانے جا رہا ہے، جو کہ واٹس ایپ کے پراکسی سرورز کو آزادانہ یا تنظیمی طور پر ترتیب دینے کے لیے تصدیق فراہم کرتا ہے، یعنی اگر ہم سادہ زبان میں بات کریں۔ یہاں ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ واٹس ایپ پراکسی سرورز کے ذریعے آپ کو واٹس ایپ کے ذریعے آزادانہ یا پرائیویٹ طور پر بات چیت کرنے کی اجازت ملتی ہے چاہے یہ ایپلیکیشن آپ کے ملک میں قانونی طور پر بلاک ہو۔ تو دوستو، آئیے اور اب اس مضمون میں واٹس ایپ پراکسی سرورز کے حوالے سے مکمل معلومات حاصل کریں۔

 

WhatsApp Proxy Servers

کہنے کا مقصد یہ ہے کہ اب رضاکار یا کوئی بھی ادارہ ان واٹس ایپ پراکسی سرورز کو استعمال کر سکتا ہے چاہے کسی بھی خطے یا ملک میں واٹس ایپ پر مکمل پابندی ہو، پھر بھی آپ ان سرورز کی مکمل پابندی کے باوجود ایک دوسرے سے رابطہ کر سکتے ہیں۔ واٹس ایپ کے سربراہ ول کیتھ کارٹ کے الفاظ میں، پراکسی کا استعمال کسی کے لیے بھی رابطہ قائم کرنا آسان بنا دیتا ہے۔

یعنی واٹس ایپ پراکسی سرورز ایک ایسی رسائی ہے جو کسی بھی شخص یا افراد کے گروپ کو واٹس ایپ سے کنکشن بحال کرنے کا اختیار دیتی ہے۔ اس معاملے میں واٹس ایپ پراکسی سرورز آپ کے بھیجے یا موصول ہونے والے تمام پیغامات کو اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن مکمل تحفظ فراہم کرتے ہیں۔

How to use WhatsApp Proxy on Android , iOS

اگر آپ بھی ان لوگوں میں سے ایک ہیں جن کے پاس اس ایپلی کیشن کا جدید ترین ورژن ہے، تو اب آپ کو واٹس ایپ کو اینڈرائیڈ، آئی او ایس پر اپنا واٹس ایپ پراکسی بنا کر اس تک مکمل رسائی حاصل ہے اور اس سے پوری طرح لطف اندوز ہوں چاہے آپ کے آلے پر واٹس ایپ نہ ہو۔ اس کے لیے آپ کو کچھ آسان اقدامات پر عمل کرنا ہوگا جو کہ درج ذیل ہیں۔

واٹس ایپ پراکسی سرور حاصل کرنے کے لیے آپ کو واٹس ایپ کے تازہ ترین ورژن پر جانا ہوگا اور وہاں جاکر سیٹنگ کے آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔
جیسے ہی آپ واٹس ایپ کے سیٹنگ آپشن پر کلک کریں گے، پھر آپ کو اس پراکسی کو اسٹوریج اور ڈیٹا کے آپشن پر ٹیپ کرکے پراکسی پر جانا ہوگا۔
یہاں آپ کو Android، iOS پر WhatsApp Proxy استعمال کرنے کے لیے “Setup Proxy” کو منتخب کرکے پراکسی ایڈریس درج کرنا ہوگا۔
اب آپ کو آخر میں “محفوظ کریں” کے آپشن پر ٹیپ کرنا ہوگا۔
ایک بار پراکسی سیٹ اپ ہونے کے بعد، آپ کو ایک سبز نشان نظر آئے گا۔

WhatsApp Proxy Address

کئی بار ایسے امکانات پیدا ہوتے ہیں کہ آپ کے ملک کی حکومتیں واٹس ایپ کے استعمال پر قلیل مدتی یا کل وقتی روک لگا دیتی ہیں۔ اس مسئلے سے بچنے کے لیے واٹس ایپ پراکسی ایڈریس کا استعمال کرتے ہوئے ایک پراکسی سرور بناتا ہے۔

رضاکار اور بہت سی تنظیمیں ان سرورز کا استعمال WhatsApp کے ساتھ دوبارہ رابطہ قائم کرنے اور اپنے دوستوں اور خاندان کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے کرتی ہیں۔ واٹس ایپ پراکسی ایڈریس کے حوالے سے کمپنی کا موقف ہے کہ واٹس ایپ پراکسی سرورز ایک ایسا میڈیم ہے جس کی مدد سے واٹس ایپ پر پابندی کے باوجود واٹس ایپ دوبارہ فعال ہوجاتا ہے۔

WhatsApp Proxy Numbers

فرض کریں کہ آپ کے علاقے یا ملک کی حکومت نے آپ کو WhatsApp استعمال کرنے سے روک دیا ہے تو آپ خود WhatsApp پراکسی سرورز ترتیب دے سکتے ہیں۔ کمپنی کا دعویٰ ہے کہ آپ واٹس ایپ پراکسی نمبرز کا استعمال کرتے ہوئے ایک پراکسی بناتے ہیں یعنی آپ پورٹ 80، 443 اور 5222 والے سرور استعمال کرتے ہیں۔ کون سا ڈومین نام ہے جو سرور کا IP ایڈریس ہے، جسے انسٹال کرنے کے لیے ہم نے آپ کو اوپر بتایا ہے کہ واٹس ایپ پراکسی نمبرز کے مطابق واٹس ایپ پراکسی سیٹ اپ کرنے کا طریقہ۔

 

WhatsApp Proxy Servers

یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کسی وجہ سے واٹس ایپ پراکسی سرور استعمال کرنے کے قابل نہ ہوں حتیٰ کہ ہمارے ذریعہ بتائے گئے ہندی میں WhatsApp پراکسی سرورز کے ذریعے بھی۔ یعنی، اگر آپ پیغامات وصول کرنے یا بھیجنے کے لیے WhatsApp استعمال کرنے سے قاصر ہیں، تو آپ کی پراکسی بلاک ہو سکتی ہے۔

لہذا اس معاملے میں WhatsApp پراکسی سرورز کا فائدہ حاصل کرنے کے لیے آپ کو WhatsApp پابندی کو نظرانداز کرنے کے لیے ایک نیا پراکسی ایڈریس درج کرنا ہوگا۔ تاہم، واٹس ایپ کی جانب سے مکمل تسلی دی جاتی ہے کہ اس پرندے کو استعمال کرنے سے آپ کی سلامتی کو کوئی خطرہ نہیں ہے یعنی آپ کی پرائیویسی اور سیکیورٹی کی سطح وہی رہتی ہے۔

یعنی واٹس ایپ پراکسی سرورز کو موصول ہونے والی معلومات کے مطابق آپ کی چیٹ صرف آپ دونوں کے درمیان ہی رہ جاتی ہے۔ اس طرح آپ کی چیٹس اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن کے ذریعے محفوظ رہتی ہیں۔

WhatsApp Proxy Channel

جیسا کہ ہم اور آپ جانتے ہیں کہ واٹس ایپ پراکسی چینل ایک طویل عرصے سے مختصر راستے سے انٹرنیٹ سنسر شپ حاصل کرنے کا ایک ذریعہ رہا ہے اور ہم آپ پر یہ بھی واضح کر رہے تھے کہ واٹس ایپ پراکسی سرورز کے ذریعے جہاں WhatsApp پر پابندی ہے۔ اگرچہ صارفین کو واٹس ایپ میسنجر تک رسائی کی اجازت ہے، پھر بھی صارفین ایک ایسی پراکسی تلاش کرنا چاہتے ہیں جو قابل بھروسہ ہو۔

تاہم واٹس ایپ کی جانب سے موصول ہونے والے بیان میں کہا گیا ہے کہ آپ پراکسی کا استعمال صرف اس صورت میں کریں جب آپ واٹس ایپ سے کنکشن حاصل کرنے سے قاصر ہوں۔ دراصل آپ کو یہ تمام معلومات واٹس ایپ پراکسی چینل کے ذریعے مل رہی تھیں۔

FAQs regarding WhatsApp proxy servers

How can I use WhatsApp proxy servers?

To use WhatsApp proxy servers, you have to follow the guidelines mentioned in this article.

When are WhatsApp proxy servers used?

WhatsApp proxy servers are used when WhatsApp is partially banned by the government of a region or country.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here