Advertisment
Advertisment
ٹیکنالوجی دیاں خٻراں

نئی میک پرو 2023میں ایم ٹو الٹرا کیساتھ متعارف

Advertisment
Advertiesment

macbookpro-2023
پچھلے میک پرو کو ایپل نے 2019 میں متعارف کروایا اور اس کے بعد سے ایپل نے ہر ایک میک کو اپنے چپ کی ترکیب پر منتقل کردیا ہے۔ اس کا آغاز نومبر 2020 میں ایم 1 کے ساتھ ہوا، اس کے بعد ایم 1 پرو، ایم 1 میکس، ایم 1 الٹرا، پھر جون 2022 میں ایم 2 اور جنوری 2023 میں ایم 2 پرو اور ایم 2 میکس۔ میک پرو، جو ابھی بھی پرانی انٹل پروسیسر استعمال کررہا تھا، بہت پرانا نظر آرہا تھا۔

آخرکار، 2019 ماڈل کے انعکاس کے چار سال بعد، ایپل نے جون 2023 میں ڈبلیو ڈبلیو ڈی سی میں ایپل سلیکان کے ساتھ میک پرو کو متعارف کرایا۔ نئی میک پرو میں ایم 2 الٹرا شامل ہوئی ہے جو ایپل کے سب سے طاقتور چپ کی کارکردگی اور PCIe توسیع کی ذرائع کو جوڑتی ہے۔ میک سٹوڈیو میں بھی ایکسیٹ وہی ایم 2 الٹرا چپ کے ساتھ اپ ڈیٹ کیا گیا ہے۔ میک سٹوڈیو کی جانچ پڑتال کریں جس میں ایم 2 میکس کے ساتھ میک سٹوڈیو کا جائزہ لیں۔

 

macbookpro-2023
پرو ایپل

23 جون تک اپ ڈیٹ کر دیا گیا ہے تاکہ ایپل کی قابل توسیع ہونے والی ذخیرہ کی سامری کے ساتھ ایک ممکنہ مسئلے کا ذکر کیا جائے۔

نئی میک پرو M2 الٹرا کا ریلیز ڈیٹ ایپل نے جون 2020 میں کہا تھا کہ وہ اپنی تمام میکس کو اپنی ہی چپس پر منتقل کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ یہ کہنا کہ کیا یہ جون 2020 سے دو سال بعد ہے یا وہ وقت جب ایپل نے پہلے M1 میکس کو متعارف کروایا: نومبر 2022، ایپل نے اپنا وعدہ پورا نہیں کیا۔ بلومبرگ کے مارک گرمن نے دسمبر 2022 کے Power On نیوز لیٹر میں یہ کہا ہے کہ ایپل کی دنیا کے بہترین سرگرمیوں کا ایک بہترین سرکردگی پیش کر رہا ہے: “ایپل پچھے رہ گئی ہے”۔

 

 

ویسے تو ایپل نے آخر کار جون 2023 میں ایپل سلیکان کے ساتھ میک پرو کو متعارف کرادیا ہے – اور آپ اب اسے منگوا سکتے ہیں۔ اس بار برس کے آخر تک انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہے (جیسا کہ پچھلے WWDC میک پرو ریلیز کے بعد کی صورت میں ہوا)۔

آپ اب نئی میک پرو کو ایپل اور منتخب ریٹیلرز سے منگوا سکتے ہیں۔

ریٹیلر قیمت دنیا بھر میں 24,000 سے زائد دکانوں کی قیمت تشریح

نئی میک پرو M2 الٹرا قیمت میک پرو کے لئے دو معیاری ورژنیں ہیں، ایک ٹاور اور ایک ریک۔

ان کی قیمت مندرجہ ذیل ہے:

میک پرو ٹاور، M2 الٹرا، 24-کور CPU، 60-کور GPU، 32-کور نیورل انجن، 64GB یونیفائیڈ میموری، 1TB سٹوریج: $6,999/£7,199 میک پرو ریک، M2 الٹرا، 24-کور CPU، 60-کور GPU، 32-کور نیورل انجن، 64GB یونیفائیڈ میموری، 1TB سٹوریج: $7,499/£7,699 اس کے برعکس، میک سٹوڈیو کی قیمت $1,999/£2,099 سے شروع ہوتی ہے (پہلے کی بجائے £1,999) جبکہ اس کی قیمت $3,999/£4,100 (پہلے کی بجائے £3,999) تک بڑھتی ہے اگر آپ اسے مکمل طور پر تشکیل دیں۔

اس کے علاوہ، اضافی بنانے کے لئے بہت سارے بلٹ-ٹو-آرڈر آپشنز موجود ہیں، جن میں درج ذیل شامل ہیں:

M2 الٹرا، 24-کور CPU، 76-کور GPU کے لئے $1,000/£1,000 اضافی 128GB یونیفائیڈ میموری کے لئے $800/£800 اضافی 192GB یونیفائیڈ میموری کے لئے $1,600/£1,600 اضافی 8TB ایس ایس ڈی کے لئے $2,200/£2,200 اضافی لہذا حتمی طور پر میک پرو کی قیمت

$12,299/£12,499 ہو سکتی ہے۔

 

macbookpro-2023
پرو ایپل

نئی میک پرو M2 الٹرا ڈیزائن ایپل سلیکان کے ساتھ میک پرو ایپل سے

نئی میک پرو میں کوئی نئی ڈیزائن نہیں ہے، لیکن یہ شاید اچھی بات ہے ہے اور اس کی توقع تھی کہ نئی میک پرو پرانے ماڈل کی طرح ہی دکھیں گے۔

پچھلی بار جب ایپل نے میک پرو کو چھوٹا کیا تو اس نے ان کو مسئلوں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ یہ ڈیزائن PCIe توسیع کے لئے اجازت دیتا ہے۔

نئی میک پرو M2 الٹرا کی تفصیلات ایپل کہتا ہے کہ 2023 میک پرو پچھلے جنریشن انٹل بیسڈ ماڈل سے 3 گنا تیز ہے، جو کافی آسان ہونے کی وجہ سے ہے کیونکہ وہ ماڈل اب چار سال پرانا ہے۔

میک سٹوڈیو کی طرح نئی میک پرو میکس کے ساتھ نئی میک پرو بھی 192GB کے یونیفائیڈ میموری تک سپورٹ کرسکتی ہے، جس کو ایپل کہتا ہے “بقیہ سسٹمز کی مقابلے میں انتہائی تکنیکی معاملات کو حل کرنے والے ورک اسٹیشن گرافکس کارڈز سے بھی زیادہ میموری” ہے۔

انٹل بیسڈ میک پرو اور نئی ایپل سلیکان ماڈل کے درمیان ایک بڑا فرق یہ ہے کہ ہر میک پرو ایپل کی طاقتور ترین 24-کور CPU کے ساتھ شپ کی ہوتی ہے، بجائے کہ انٹری لیول پر صرف 8 کور ہوتے ہیں۔

عام طور پر اس کے ساتھ 76-کور GPU اور پچھلے انٹری لیول ماڈل کےمقابلے میں دگنی میموری اور SSD سٹوریج کے ساتھ۔

192GB کی میموری کو 800GB/s یونیفائیڈ میموری بینڈوڈ کے ساتھ تشکیل دینے کا ایک آپشن موجود ہے۔ ایپل کہتا ہے کہ یہ ورک اسٹیشن گرافکس کارڈز سے بھی زیادہ میموری ہے اور یہ ایسی چیزیں رینڈر کرنے کو ممکن بناتی ہے جو پہلے نہیں کی جا سکتی تھی۔ ایپل کا کہنا ہے کہ “اب ہر میک پرو کے اندر نہ صرف ایک بلکے ساتھ ہی ساتھ ساتھ ساتھ ہی رہنے والے ساتھ آفٹربرنر کارڈز کی کارکردگی بھی موجود ہوتی ہے”۔

نئی میک پرو اور ایم 2 الٹرا میک سٹوڈیو کے بیچ بہت سارے مشترکہ خصوصیات ہیں۔ مثال کے طور پر، دونوں ایک ہی میڈیا انجن کو شیئر کرتے ہیں، لہذا دونوں 8K پرو ریس ویڈیو کی بے مثال تعداد کے 22 سٹریمز چلا سکتے ہیں۔

ایم 2 الٹرا چپ کے ساتھ میک پرو ایم 2 الٹرا کے ساتھ نئی میک پرو کے اندر فاؤنڈری

نئی میک پرو M2 الٹرا توسیع میک پرو اور میک سٹوڈیو ماڈلز کے درمیان ایک فرق یہ ہے کہ M2 الٹرا میک پرو میں بہترین پورٹس کا بہتر انتخاب ہے، جس میں آٹٹھر بولٹ پورٹس شامل ہیں (پیچھے چھ ٹھر بولٹ پورٹس اور اوپر 2 ٹھر بولٹ پورٹس)۔ یہ ایپل سلیکان میک پرو کے لئے ایک بہترین بہتری ہے کیونکہ یہ اس سال کے 2019 میک پرو سے کافی زیادہ ہیں۔

اس کے علاوہ، تین یو ایس بی-ای پورٹس، دو زیادہ بینڈ ویڈیو کی حمایت کرنے والے HDMI پورٹس (جو 8K ریزولیشن اور 240Hz فریم ریٹس کی حمایت کرتے ہیں)، دو 10Gb ایتھرنیٹ پورٹس، اور ایک ہیڈفون جیک (جو ہائی امپیڈنس ہیڈفونز کی حمایت کرتا ہے) بھی موجود ہیں۔

میک پرو اور میک سٹوڈیو کے درمیان بڑا فرق پی سی ئی توسیع ہے۔ پی سی ئی توسیع کے مطابقت سے پیش کاروں کو میک پرو کے M2 الٹرا کا فائدہ اٹھانے کا موقع ملے گا۔ نئی میک پرو میں سات PCle توسیع اسلوٹس شامل ہیں، جن میں چھ کھلے توسیع اسلوٹس ہیں جو جن 4 کو سپورٹ کرتے ہیں، جو ایپل کے مطابق پہلے کے مقابلے میں دگنی تیزی کی ہے۔

2023 کے لئے میک پرو پرو ڈسپلے ایکس ڈی آر کی حمایت کرتا ہے، اور وائی-فائی 6E اور بلوٹوتھ 5.3 کی حمایت بھی فراہم کرتا ہے۔

متاسفانہ انداز میں، کچھ داخلی ڈرائیوز کے بارے میں رپورٹس ہیں کہ وہ خود بخود منصرف ہو رہے ہیں۔

ایپل نےٹاور کی اندرونی اسٹوریج میں متعلقہ ایک باگ کی وجود کو عوامی طور پر تسلیم کیا ہے۔ ایک سپورٹ ڈاکیومنٹ میں، ایپل نے مان لیا ہے کہ نئے پرو کے مالکان غیر متوقع طور پر خطا پیغام “ڈسک نا منتظم طریقے سے نکالا نہیں گیا” دیکھ سکتے ہیں۔ یہ خطا واقع ہو سکتی ہے چاہے میک پرو کو مینوئلی سونا ہو یا خود بخود سونے کو چلایا جائے۔ ایپل کا عارضی حل ہے کہ میک پرو کو ریسٹارٹ کرنے کی تجویز کی جاتی ہے۔ ایپل کہتا ہے کہ اس مسئلے کا حل تیار کیا جارہا ہے۔

 

سرائیکی نیوز ۔ ٦ جولائی ٢٠٢٣

Advertisment
Advertisment

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

مہربانی فرما تے اپنڑیں بروزر توں ایڈبلاک سیٹنگ توں ویب سائٹ ھٹاو تاکہ ویب سائٹ تساں تک مکمل پھج سکے