گوگل اشتہارات کی نئی خصوصیت: اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ

0
28

گوگل اشتہارات کی نئی خصوصیت: اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ

گوگل اشتہارات دنیا بھر میں اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ متعارف کراتا ہے، جو مشتہرین کو زیادہ برانڈ کی حفاظت اور مناسبیت فراہم کرتا ہے۔

Highlights

Google اشتہارات میں اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ مشتہرین کو تمام تلاش اور خریداری مہموں سے ٹریفک کو خارج کرنے کی اجازت دے کر زیادہ برانڈ کی حفاظت اور مناسبیت پیش کرتے ہیں۔

مشتہرین منفی مطلوبہ الفاظ کو اکاؤنٹ کی سطح پر زیادہ مؤثر طریقے سے منظم کر سکتے ہیں، وقت کی بچت اور انسانی غلطی کے امکانات کو کم کر سکتے ہیں۔

یہ خصوصیت برانڈز کو ان کی اشتہاری جگہوں پر زیادہ کنٹرول دینے میں ایک اہم قدم ہے۔

گوگل اشتہارات سے رابطہ کرنے والے گینی مارون نے اعلان کیا ہے کہ اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ اب پوری دنیا میں گوگل اشتہارات کے مشتہرین کے لیے دستیاب ہیں۔

یہ خصوصیت، جس کا اعلان پہلی بار پچھلے سال کیا گیا تھا اور کئی مہینوں سے اس کی جانچ جاری ہے، مشتہرین کو زیادہ برانڈ کی حفاظت کے لیے تمام سرچ اور شاپنگ مہمات کے ساتھ ساتھ پرفارمنس میکس کے تلاش اور خریداری کے حصے سے ٹریفک کو خارج کرنے کے لیے کلیدی الفاظ شامل کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ مناسبیت

 

مشتہرین اکاؤنٹ کی ترتیبات کے صفحہ سے اس خصوصیت تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ ان کی مہمات ان کے برانڈ کی قدروں اور ہدف کے سامعین کے مطابق ہیں۔

یہ خاص طور پر ان برانڈز کے لیے اہم ہے جو ایسے سیاق و سباق میں ظاہر ہونے سے بچنا چاہتے ہیں جو ان کی ساکھ کے لیے نامناسب یا نقصان دہ ہو سکتے ہیں۔

برانڈ کی حفاظت کے فوائد کے علاوہ، اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ کا اضافہ مشتہرین کے لیے مہم کے انتظام کے عمل کو زیادہ موثر بناتا ہے۔

انفرادی مہمات میں منفی مطلوبہ الفاظ شامل کرنے کے بجائے، مشتہرین اکاؤنٹ کی سطح پر ان کا نظم کر سکتے ہیں، وقت کی بچت اور انسانی غلطی کے امکانات کو کم کر سکتے ہیں۔

اب آپ کو متعدد مہمات میں منفی مطلوبہ الفاظ کی نقل تیار کرنے یا اپنے برانڈ کی حفاظت کے لیے کوئی اہم چیز کھو جانے کی فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

مزید برآں، اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ غیر متعلقہ یا کم کارکردگی دکھانے والے مطلوبہ الفاظ کو خارج کر کے اشتھاراتی ہدف کی درستگی کو بہتر بنا سکتے ہیں جو مہم کی کارکردگی پر منفی اثر ڈال سکتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں اعلیٰ معیار کی ٹریفک اور سرمایہ کاری پر بہتر منافع ہو سکتا ہے۔

گوگل اشتہارات موجودہ برانڈ کے موافقت کے کنٹرولز کی ایک رینج پیش کرتا ہے، بشمول انوینٹری کی اقسام، ڈیجیٹل مواد کے لیبلز، پلیسمنٹ کے اخراج، اور مہم کی سطح پر منفی مطلوبہ الفاظ۔

مارون نے مزید کہا کہ گوگل اشتہارات مختلف استعمال کے معاملات کو حل کرنے کے لیے اکاؤنٹ کی سطح کے منفی مطلوبہ الفاظ کو بڑھا رہا ہے اور جلد ہی اشتراک کرنے کے لیے بہت کچھ ہوگا۔

یہ رول آؤٹ برانڈز کو ان کے اشتہارات پر زیادہ کنٹرول دینے اور اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے کہ ان کی مہمات مناسب سامعین کو ہدف بنائیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here